کاندیدای مجرب در قیدار 

با داشتن تسلط و مهارت بالا در زمینه پیگیری و انجام پرونده های مختلف، در زمینه مشاوره تخصصی و احاطه بر مسایل کلان مملکتی، برخورداری از هوش، ذکاوت و درایت ی، قوه تشخیص بالا، قدرت تجزیه و تحلیل مسایل، حوصله، توانایی و سواد جستجو، دست­یابی و مطالعه اطلاعات، به همراه مشاوران خوش فکر، با درایت و صاحب نظر، از ویژگی­ هایی است که انتظار می رود در یک نماینده مجلس در حد قابل قبول وجود داشته باشد. از خدمات کاندیدای  خوب در قیدار باید بی عدالتی های احتمالی را در سطح منطقه پیگیری و از حق و حقوق مردم در حوزه انتخابیه خود با هدف اجرای هر چه بیشتر عدالت دفاع کرده و با تلاش و کوشش مضاعف از بی عدالتی و حق کشی نسبت به حقوق حقه مردم جلوگیری کند. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید، می توانید ضمن تماس با شماره های درج شده در سایت، از برنامه های کاندیدای مجرب  در قیدار مطلع و بهره مند گردید.

کاندیدای مجلس در قیدار

کاندیدای مجلس در قیدار1 کاندیدای مجلس در قیدار2 کاندیدای مجلس در قیدار3 کاندیدای مجلس در قیدار4 کاندیدای مجلس در قیدار5

کاندیدای مجلس در قیدار

 

کاندیدای مجلس در قیدار ، کاندیدایی مجرب و متخصص است که در زمینه دعاوی حقوقی و اخذ حقوق عمومی مانند روابط تجاری و تعهدات اشخاص به صورت حرفه ای فعالیت می نماید. وظایف حوزه بومی نمایندگی یک نماینده در قیدار ، به صورت قوانینی نانوشته و فاقد چارجوب مشخص و خارج از محدوده تعیین شده در قانون است. از این رو، هر نماینده به تشخیص خود در ایفای نقش در حوزه انتخابی اش، اقدام می کند. نماینده مجلس اختیار اجرایی ندارد و در حوزه انتخابیه نیز وظیفه اش نظارتی است مثل نظارت بر نحوه اجرای قانون و مصوبات و بودجه در حوزه انتخابیه که می تواند ضعف مسئولین بومی را به مقامات عالی گزارش دهد. مردمان یک منطقه به نمایندگی از خودشان یک نفر را انتخاب میکنند تا حرف، مشکلات، کاستی ها را  به عنوان منتخب مردم و امین مردم به گوش مراجع بالاتر برسانند و در کنار آن پیگیر خواسته های بر حق مردم و منطقه باشد. عده ی زیادی مشکلات شورای شهر و شهرداری را با وظایف نماینده مجلس اشتباه میگیرند. این درست که همه عناصر مدیریت شهری با تعامل سازنده میتوانند گره گشای سریعتر مشکلات باشند، اما ما به عنوان شهروندان قیدار اگر شناخت کافی نسبت به وظایف مسئولین نداشته باشیم در واقع از وظایف خود به عنوان یک شهروند غافل مانده ایم . در صورتی که نیاز به اطلاع از برنامه های کاندیدای امور مجلس در قیدار دارید، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

کاندیدای مجلس یازدهم در قیدار

 

کاندیدای مجلس یازدهم در قیدار ، کاندیدایی است که مقامی ملی است، نمایندگان مجلس هر یک منتخب حوزه انتخابیه معینی هستند، اما نمایندگی‌ آنان عام و از سوی همه ملت ایران است؛ چون بر اساس اصل ۶۷ قانون اساسی، نمایندگان به گونه‌ای سوگند یاد می‌کنند که به معنای نمایندگی از طرف همه مردم کشور است نه حوزه انتخابیه‌ای خاص. از موضوعاتی که توسط کاندیدای مجلس یازدهم در قیدار مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد، می توان به وظایف اصلی نمایندگان مجلس اشاره نمود نمایندگان مجلس و به طور کلی مجلس شورای اسلامی دو وظیفه اصلی دارند: الف ـ قانونگذاری ب ـ نظارت. الف قانونگذاری:

 

بر اساس اصل هفتاد و یکم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی صلاحیت عام قانونگذاری را دارا می باشد: مجلس شورای اسلامی در عموم مسایل در حدود مقرر در قانون اساسی می تواند قانون وضع کند».

بر این اساس:

 

یکم:

پیشنهاد و پیش نویس قوانین تحت دو عنوان لایحه و یا طرح به مجلس وارد می شود:

 

لایحه» مصوبه ای است که از طرف دولت پس از گذراندن مراحل قانونی برای تصویب به صورت قانون به مجلس ارائه می شود که ممکن است چند منشأ داشته باشد:

1- دولت، 2- رئیس قوه قضائیه، 3- شورای عالی استان ها.

 

طرح» پیشنهادی است که توسط حداقل پانزده نفر از نمایندگان مجلس یا شورای عالی استان ها به مجلس ارائه می گردد.

لوایح و طرح ها بر اساس درجه اهمیت شان به عادی، یک فوریتی، دو فوریتی و سه فوریتی، تقسیم می شوند.

 

دوم:

قوانینی که جنبه تصویبی دارند نظیر:

 

1- قانون بودجه (اصل ۵۲ قانون اساسی)

2- عهدنامه ها و قراردادهای بین المللی (اصل ۷۷ قانون اساسی)

3- تغییر خطوط مرزی (طبق اصل ۷۸ قانون اساسی)

4- محدودیت های ضروری کشور در شرایط اضطراری نظیر جنگ و (اصل ۷۹ قانون اساسی)

5- اخذ وام و کمک مالی (اصل ۸۰ قانون اساسی).

6- استخدام کارشناسان خارجی (اصل ۸۲ قانون اساسی)

7- انتقال بناها و اموال دولتی (اصل ۸۳ قانون اساسی).

 

سوم:

تفسیر قانون عادی:

 

بر اساس اصل ۷۳ قانون اساسی: شرح و تفسیر قوانین عادی در صلاحیت مجلس شورای اسلامی است».

 

چهارم:

دامنه اختیارات مجلس در امر قانونگذاری به ضرورت تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی با احکام شرع و قانون اساسی تأکید شده است (اصل چهارم و هفتاد و دوم قانون اساسی).

ب ـ نظارت:

مجلس شورای اسلامی علاوه بر وظیفه قانون گذاری، مسؤولیت های نظارتی نیز بر عهده دارد:

1- نظارت (دخالت) مجلس در تشکیل دولت:

 

وزرا پس از انتخاب توسط رئیس جمهور، برای گرفتن رأی اعتماد به مجلس معرفی می شوند (اصل ۱۳۳ قانون اساسی) و مجلس باید نظر خود را مبنی بر اعتماد یا عدم اعتماد به فرد فرد آنها اعلام کند (اصل ۸۷ قانون اساسی).

2- نظارت عام نمایندگان:

یکم تذکر:

 

تذکر شفاهی:

هر یک از نمایندگان می تواند در نطق بیش از دستور خود هر گونه کوتاهی مجریان در اجرای قوانین را به طور شفاهی تذکر دهد.

 

تذکر کتبی:

در صورت نقض قانون یا سوء جریان امور در دستگاه های اجرایی، نمایندگان مجلس می توانند از طریق رئیس مجلس به وزیر مسؤول یا رئیس جمهور به طور کتبی تذکر دهند.

دوم سؤال:

 

سؤال: بر اساس اصل ۸۸ قانون اساسی:

در هر مورد که حداقل یک چهارم کل نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور و یا هر یک از نمایندگان از وزیر مسؤول درباره یکی از وظایف آنان سؤال کنند، رئیس جمهور یا وزیر موظف است در مجلس حاضر شده و به سؤال جواب دهد».

 

طبق اصول ۱۳۷ و ۱۲۲ قانون اساسی وزراء و رئیس جمهور در مقابل مجلس مسؤول هستند از این رو نمایندگان مجلس می توانند آنان را مورد سؤال قرار دهند.

سوم استیضاح:

 

استیضاح رئیس جمهور، وزراء و هیئت وزیران: (براساس اصل ۸۹ قانون اساسی)

3- نظارت بر امور مختلف کشور:

 

یکم:

تحقیق و تفحص:

طبق اصل ۷۶ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور را دارد».

بر این اساس موضوع تحقیق و تفحص عام است و شامل کلیه بخش های کشور علاوه بر وزارتخانه ها و دولت می گردد.

 

دوم:

اصل نود قانون اساسی:

بر اساس این اصل هر کسی شکایتی از طرز کار مجلس یا قوه مجریه یا قوه قضائیه داشته باشد می تواند شکایت خود را کتبا به مجلس شورای اسلامی عرضه کند.

مجلس موظف است به این شکایت رسیدگی کند و پاسخ کافی بدهد و در مواردی که شکایت به قوه مجریه و یا قوه قضائیه مربوط است رسیدگی و پاسخ کافی را از آنها بخواهد و در مدت متناسب نتیجه را اعلام نماید و در مواردی که مربوط به عموم باشد به اطلاع عامه برساند».

5- نظارت اطلاعی:

 

یکم:

صلح دعاوی:

طبق اصل ۱۳۹ قانون اساسی:

صلح دعاوی راجع به اموال عمومی ودولتی یا ارجاع آن به داوری در هر مورد، موکول به تصویب هیأت وزیران است و باید به اطلاع مجلس برسد».

 

دوم:

اطلاع از رسیدگی به اتهام برخی از مجریان:

بر اساس اصل ۱۴۰ قانون اساسی: رسیدگی به اتهام رئیس جمهور و معاونان او و وزیران در مورد جرایم عادی با اطلاع مجلس شورای اسلامی و در دادگاه های عمومی دادگستری انجام می شود».

 

سوم: ارسال تصویب نامه ها و آیین نامه های دولت برای رئیس مجلس: به موجب اصل ۱۳۸ قانون اساسی: تصویب نامه ها و آیین نامه های دولت و مصوبات کمیسیون های مذکور در این اصل، ضمن ابلاغ برای اجراء به اطلاع رئیس مجلس شورای اسلامی می رسد تا در صورتی که آنها را برخلاف قوانین باید با ذکر دلیل برای تجدید نظر به هیأت وزیران بفرستد. ۵٫ نظارت مالی: یکم: تصویب بودجه سالانه (اصل ۵۲ قانون اساسی) دوم: دیوان محاسبات کشور مستقیما زیر نظر مجلس شورای اسلامی می باشد و (اصل ۵۴ و ۵۵ قانون اساسی). جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات کاندیدای خانواده در قیدار، با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

 

نماینده مجرب  در قیدار

 

نماینده مجرب  در قیدار ، نماینده امانت داری است که در زمینه حفظ اسرار موکلین خود، امانت دار و محرم اسرار می باشد. از ویژگی های اخلاقی کاندیدای مجرب  در قیدار، تعهد اخلاقی است که از گفتن مطالب غیرممکن و غلوآمیز اجتناب می کند. نماینده مجرب  در قیدار با داشتن معلومات و دانش حقوقی لازم، با عموم مردم رفتاری محترمانه داشته و مشکلات حقوقی مردم را به صورت منظم پیگیری می نماید. کاندیدای مجرب  در قیدار مشکلات منطقه را به صورت حرفه ای و تخصصی بررسی کرده و با حفظ اطلاعات مربوط به پرونده اشخاص، شرکت ها و یا نهاد خاصی، پرونده را به نتیجه قابل قبولی می رساند. نماینده مجرب  در قیدار علاوه بر حضور در حوزه‌های انتخابیه در ایام تعطیلی، در دفاتر استانی ملاقات مردم با نمایندگان نیز در ساعت‌های مشخصی که توسط روابط عمومی از رسانه‌های گروهی اعلام می‌شود با موکلین بدون تشریفات خاصی ملاقات می‌نمایند.

 

 

کاندیدای خوب مجلس در قیدار

 

کاندیدای خوب مجلس در قیدار ، با داشتن تجربه و آگاهی از مصوبات مختلف حقوقی، مدافع آزادی، مال و آبروی موکلین است که با هدف اخذ حق مردم حوزه انتخابیه خویش فعالیت می نماید. کاندیدای  خوب در قیدار با داشتن شجاعت و اقتدار لازم، مشکلات منطقه را پیگیری می کند. داشتن نظم و انضباط در امور مجلس، حفظ آراستگی ظاهری، رعایت وقار و ابهت در رفتار و گفتار در مقام نماینده مجلس شورای اسلامی، داشتن هوش بالا، فن بیان قوی، استدلال اصولی و احاطه کامل بر قوانین و جدیدترین مصوبات از ویژگی های کاندیدای  خوب در قیدار است. کاندیدای  خوب در قیدار از روزی که رای اعتماد را ازموکلین خود دریافت میدارد، فعالیت حرفه ای خود را بدون وقفه بر روی حوزه انتخابیه آغاز می کند. کاندیدای  خوب در قیدار به صورت منظم گزارش های پیشرفت برنامه های خود را به مردم حوزه انتخابیه داده و نتیجه پیگیری را در سریعترین زمان به مردم حوزه انتخابیه خود ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه برنامه های کاندیدای  خوب در قیدار و دریافت مشاوره تخصصی ، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در قیدار

 

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در قیدار ، کاندیدایی است که در امور کلی و مسائل بنیادین فعالیت تخصصی می نماید. نماینده نباید به عنوان یک شفاعت کننده عمل کند که اگر به عنوان مثال درخواستی از شخصی توسط ارگانی اجابت نشد، در نقش یک پدر توصیه گر وارد عمل شده و به حل مشکل به صورت موردی بپردازد. به عبارت دیگر، نماینده مجلس شورای اسلامی در قیدار نباید خود را در حد واسطه بین بانک ­ها، نهادها و ارگان ها و مردم تنزل دهند. بلکه در صورتی که آشفتگی و بی قانونی خاصی مشاهده شده و یا نیاز به خدمات خاصی از سوی یک نهاد به شهرواندان وجود دارد، با نظارت بر عملکرد مدیران به اصلاح فراگیر و نه موردی امور در حوزه مربوطه پرداخته و به این شکل به بهبود امور شهری و برطرف نمودن نیازهای عموم شهروندان قیدار کمک کنند. به عبارت دیگر نباید تنها مسیر اجابت درخواست های قانونی و غیرقانونی، نباید شفاعت نماینده باشد. با نهادینه شدن این مسیر، مسولین ارگان­ها و نهادهای قیدار نیز نمی توانند مدیریت درستی بر مجموعه خود داشته و شهر می شود پر از مدیران کتف بسته ای که برای حفظ میز مدیریتی هر نوع بی قانونی را به جان می خرند.

 

در نهایت، در صورتی که نماینده ای بیش از حد در امور مربوط و نامربوط حوزه انتخابی خود را درگیر کند، تبعاً در انجام وظایف اصلی خود دچار انحراف خواهد شد و بلعکس اگر توجه، علاقه و احاطه به مسایل کشوری در وی کم باشد به سمت کارهای بومی و البته گاه سطح پایین روی خواهد آورد. بنابراین، درگیری نماینده با مسایل بومی نباید طوری باشد که اولاً انحراف از وظایف نمایندگی اتفاق بیافتد، ثانیاً باعث عدم تمرکز روی وظایف اصلی بشوذ ثالثاً به حرکت های پوپولیستی (عوام فریبانه) برای جلب آرای مردم برای دوره بعد تبدیل بشود و رابعاً در مدیریت شهر قیدار اختلال ایجاد کند. و این جاست که جایگاه نمایندگی افول میکند.

 

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین جستجو ها